بسيار بگفت و نگفت آن اصل را

استاندارد
دوید داخل اتاق و با خنده گفت: دیدی چی گذاشته؟
ادامه داد: گفته، فراموش نکن مرا!!
گفتم: مطمئنی واسه تو گفته؟
گفت: نه!
گفتم: ایمیلتو داره! اگه با تو باشه یه ایمیل میزنه میگه عاشقتم! فراموشم نکن.
اشک از گوشه چشم راستش لغزید رو گونه اش و از روی خال کنار لبش رد شد و ریخت روی لب تابی که دستش بود.
گفتم: فراموشش کن! بیا ببین من واسه آشنای محترم چی نوشتم.
در حالیکه صداش می لرزید خواند:
آن بت که جمال و زينت مجلس ماست
در مجلس ما نيست ندانيم کجاست

اول به هزار لطف بنواخت مرا
آخر به هزار غصه بگداخت مرا

فرياد ز نرگسان خواب آلودش
بسيار بگفت و نگفت آن اصل را

از جان و دل و دیده
فراموش کنم

جانا نکنم با دل
خویش چون کنم؟

بی توجه به غم او در ادامه مطالبم تایپ کردم. » خوش بنویسی قناری!»
لیالی
پ.ن.
1) دوست باهوش! پیغامت را رسوندم:) الوعده وفا
2) خوش بود گر محک تجربه آید به میان                        تا سیه روی شود هر که در او غش باشد
ناز پرورده تنعم نبرد راه به دوست                            عاشقی شيوه ی رندان بلاکش باشد! (حافظ )

یک پاسخ »

    • راستش بر اساس قواعد داستان کوتاه این داستان نیست! اما من داستان می دونمش، چون معتقدم گاهی باید قواعد را شکست. و با این شکستنها به جلو حرکت کرد. داستان از دید من، تفاوت بر خورد دو زن در مقابل عشق است. مرسی از نظرت

پاسخی بگذارید

