عید ایرانی

استاندارد

امروز هوا هفت درجه مثبت بود. باران نم نمی‌ می‌زد. نهار آبگوشت داشتیم. از اون آبگوشت‌ها که سر قلمش دعوا می‌شه. به عشق آبگوشت روی‌ زمین سفره انداختیم. بعد از مدت‌ها همه سر سفره حاضر بودن. ترشی و تلیت نون سنگک تو آب آبگوشت من و به جیغ مستانه کشوندن انداخت!

با هیجان گفتم: «بابا بریم بازار ماهی محمود آباد ماهی کپور بخریم؟!»

درازو، داد زد: «من ماهی سفید می‌خوام.»

توپولو گفت: «تخم مرغ عید یادتون نره!»

مامان خندید سفارش سبزی پلویی داد! من رفتم تو شکم درازو که تیغ ماهی سفید می‌پره تو گلوم! بابا خندان گفت: «دعوا نکنین همه چی می‌گیرم! »

 

امروز هوا هفت درجه مثبت بود.امروز فهمیدم که هیچوقت ایران رو ترک نکردم.

 

«عیدتون مبارک»

 

لیالی،

پ. ن. قلم‌ها رو تو آشپزخونه هپولی کردم، به قلمبه هم دادم. از فواید همسر من بودن: دی

 

یک پاسخ »

  1. نوووش جان، هم ماهی‌ سفید هم آبگوشت، هم سبزی پلو، هم هوای هفت درجه. جهت اطلاع و نه برای عذاب وجدان دادن به شما عرض کنم اینجا یک درجه زیر صفر هست اما قول دادن آخر هفته بشه دو درجه بالای صفر.

    • آخی، پس برای اولین بار ما از ایران هوامون گرمتره!!! هوراااااااااا :)))) مرسی برای تمام نوش جانات 🙂 شما هم سر سبزی پلو یاد ما بکن! دو لوپی بخور چون من خیلی شیکموام! و همیشه هیجان غذا خوردن دارم 🙂

پاسخی بگذارید

