بانو

استاندارد

با یک نفس

سبز شدم

شاد شدم

مهر شدم

نرم شدم

یاد شدم

آه شدم

بغض شدم

حسرت

و بی تاب شدم

 

بانوی من

تو آمدی

دوباره

رام می شم

ماه می شم

سرو می شم

سرد می شم

صبر می شم

سنگ می شم

عرف می شم

بی خواهش

و رنگ می شم

 

لیالی

۱- دوست ارجمند باز در حضورتان زیبا شدم. سپاس

۲- دوست مسافر جانت سلامت، وقتت خوش

۳- بچه! کاش بزرگ می شدی!

۴- دوست تاجر! عاشقیت مبارک!

یک پاسخ »

  1. و در اوج پرواز و مستی
    خلبان چشات
    با یک نگاه
    هیروشیمایی آفرید در قلب من

    و تو رفتی

    نسل عشق خشکید در سرزمین مهر

    …………………..

پاسخی بگذارید

