منو میشنوی؟؟

استاندارد
انعکاس صداش پرده را لرزوند. ، دقیق نمیتونم بگم کجارو . پرده گوش، پرده دیافراگم، دور قلب پرده داره؟؟
 یه جایی  بین سر، حنجره و قلب، یه اتفاقی افتاد. اول یه چیزی از از وسطهای قفسه سینم ریخت پایین، احتمالا کف معده.
نه نه نه ! اشتباه نکن، اون صدایی که شنیدی صدای معدم بود.
آخ از دست تو! حرص آدم رو در میاری. خوب گرسنمه چه ربطی داره.
ای بابا حالا گوش میدی یا نه، اصلا به درک، نمیگم. بمون تو خماری بقیش.
لوس نکن خودتو. باشه میگم. بعد گرم شدم. نه! یه حرارتی شایدم جرقه آتیش، داغم کرد.
 دستت رو بد! یک دقیقه بزارش رو قلبم! خوب که چی، خوندن هم عین شنیدنه.
حالا من صداش رو شنیدم، مگه تو نمیشنوی؟
آره با تو ام! توای که داری منو میخونی! مغلطه نکن، می دونی چی میگم!
وقتی نوشته هامو میخونی،
 منو میشنوی؟
خسته شدم از قضاوت هات، یا ترس از قضاوت هات.
هروقت بی قضاوت گوش کردی،
بگو که برات ادامش رو بگم.
انعکاس صداش لرزوندم.
منو میشنوی؟؟
لیالی در بلندترین شب سال، یلدا
پ.ن.
رفتم
یک پاسخ »

  1. خسته شدم از قضاوت هات، یا ترس از قضاوت هات.
    هروقت بی قضاوت گوش کردی،
    بگو که برات ادامش رو بگم.
    منو میشنوی؟؟؟؟؟؟
    بسیار زیبا
    لذت بردم……..حس نابی بود که ما هم ازش سرشار شدیم
    دمتون گرم و یلداتون پاینده

  2. یلداشب را به تماشا نشسته ام تا باشد شاهد شب زنده دار این شب باشم. هنوز بیدارم و هنوز رمق خوندن در بدن دارم.
    یلدا نامه ترا هم ساع 3 و نیم صبح بود که خوندم.

    برای من هرشب بی دوست بودن یلدایی دگر است.

    اشیان اباد باشی خوب یلدایی من

    تشنه

پاسخی بگذارید

